Niezbędne moduły do PrestaShop

0
992
Niezbędne moduły do PrestaShop

PrestaShop to otwarte oprogramowanie sklepów internetowych, które najczęściej wykorzystywane jest przez początkujących właścicielu platform internetowych przeznaczonych do prowadzenia sprzedaży online. W wersji darmowej PrestaShop jest darmowa, jednak w znaczącej większości przypadków wersja podstawowa tego oprogramowania nie będzie spełniała potrzeb i wymagań stawianych przez dane zastosowanie. Popularnym rozwiązaniem, które pozwala na rozbudowanie funkcjonalności i możliwości stwarzanych przez PrestaShop jest wprowadzenie modyfikacji lub modułów spełniających potrzeby związane z prowadzeniem sklepu. Takie rozwiazanie wykorzystywane jest także w celu prowadzenia kampanii marketingowych stanowiących podstawę efektywnego i opłacalnego funkcjonowania biznesu, jakim jest sklep internetowy oferujący różnego rodzaju towary lub usługi. Jakie moduły do prowadzenia działań marketingowych w PrestaShop warto wybrać? Podpowiadamy!

Moduł dla PrestaShop – jaki wybrać?

Moduły to wtyczki pozwalające na tworzenie lub rozbudowanie określonych funkcjonalności strony sklepu internetowego stworzonego przy pomocy oprogramowania PrestaShop. Ich zastosowanie pozwala na wprowadzenie nieograniczonej liczby modyfikacji w podstawowej wersji witryny. Jednym z najczęściej wykorzystywanych rozwiązań na stronach sklepów internetowych są moduły przeznaczonego do prowadzenia skutecznych akcji marketingowych – pozwalają one na uzyskanie szeregu korzyści przekładających się na zwiększenie generowanego zysku ze sprzedaży oferowanych produktów.

Jednym z najbardziej polecanych przez użytkowników PrestaShop modułów do prowadzenia działań marketingowych jest rozwiazanie oferowane przez FreshMail.pl, które stwarza szereg możliwości w zakresie organizowania kampanii mailingowych i smsowych. Zdecydowanie się na pakiet narzędzi oferowanych przez FreshMail pozwala na planowanie, przeprowadzanie oraz doskonalenie wysyłanych wiadomości przy pomocy prostego i intuicyjnego w obsłudze interfejsu.

Moduł FreshMail do PrestaShop – co zyskujesz?

Zdecydowanie się na moduł FreshMail do przeprowadzania kampanii mailingowych niesie za sobą wiele korzyści dla danego sklepu internetowego zbudowanego przy pomocy oprogramowania PrestaShop – sprawdź sam: https://freshmail.pl/wtyczka/prestashop-mailing-newsletter/. Zastosowanie opcji, takich jak przypominanie klientom o porzuconym koszyku, śledzenie raportów o wysyłanych wiadomościach czy automatyczne wysyłanie wiadomości i powiadomień o wysokim stopniu dostarczalności pozwala na cieszenie się szeregiem zalet. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:

* zautomatyzowanie procesu sprzedaży,
* zwiększenie szans na domknięcie procesu zakupowego,
* zwiększenie ruchu w witrynie internetowej,
* poprawa widoczności sklepu internetowego w wyszukiwarkach,
* zwiększenie konwersji strony sklepu internetowego poprzez promocje, newslettery czy programy lojalnościowe,
* zwiększenie sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here