Etykiety samoprzylepne najlepsze do potrzeb nowoczesnej firmy

0
152
Etykiety samoprzylepne najlepsze do potrzeb nowoczesnej firmy

Etykiety samoprzylepne mają wiele zalet. Mogą być wykorzystywane w biurach i magazynach do porządkowania dokumentów lub produktów przeznaczonych do sprzedaży. Etykiety mogą być też elementem marketingu firmy. Umieszczone na opakowaniach towarów, skutecznie przyciągają wzrok i pozwalają zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat produktu. Jakie inne zalety mają etykiety samoprzylepne i jak wybrać najlepszy wariant do swoich potrzeb? Oto kilka sprawdzonych porad.

Trwałość i jakość nadruku

Etykiety stosowane w firmie powinny charakteryzować się dużą trwałością i łatwą aplikacją. Dzięki temu będzie można je umieszczać na produktach zarówno ręcznie, jak i przy pomocy automatycznych urządzeń. Bardzo istotna jest także wysoka jakość nadruku. Czytelne etykiety samoprzylepne sprawią, że produkty będzie można łatwo segregować, a cały proces znakowania zajmie krótki czas. Jest to szczególnie ważne w przypadku stosowania kodów kreskowych lub popularnych w ostatnich latach kodów QR.

Odporność na uszkodzenia

W wielu przypadkach istotna jest odporność etykiet na czynniki zewnętrzne, w tym kontakt z wilgocią. Można to osiągnąć poprzez wybór odpowiedniego tworzywa, na przykład, poliestru lub polietylenu. Tego rodzaju etykiety samoprzylepne można stosować do znakowania produktów spożywczych, kosmetyków, a nawet środków chemicznych. Są odporne na wysoką temperaturę i uszkodzenia mechaniczne, w tym ścieranie. Można je stosować do oznaczania produktów, które będą przechowywane w łazience i dotykane mokrymi dłońmi.

Nadruk czarny lub w kolorze

Przy zamawianiu etykiet warto także zastanowić się nad rodzajem technologii, w jakiej wykonany zostanie nadruk. W przypadku etykiet, które nie będą używane przez długi czas, można zastosować druk termiczny. Trwały i wysokiej jakości nadruk można uzyskać natomiast za pomocą etykiet termotransferowych. Są one w dużym stopniu odporne na promieniowanie UV, wilgoć, zmienne temperatury oraz uszkodzenia mechaniczne. W zależności od potrzeb druk na etykietach może być monochromatyczny lub wykonany w kolorze.

Estetyka, reklama i marketing

Etykiety samoprzylepne dostosowane do typu produktu będzie podwyższał atrakcyjność oferty firmy. Nalepka powinna być zaprojektowana tak, aby stanowić spójną całość z opakowaniem, zarówno pod względem kształtu, jak i kolorystyki. Zastosowane materiały powinny pozwalać na precyzyjny i czytelny nadruk. Różne rodzaje etykiet oraz szczegółowe informacje na ich temat można znaleźć na stronie internetowej Etykiety.pl. Mogą być one nie tylko formą znakowania towarów, lecz także ważnym elementem strategii reklamowej producenta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here